2009年5月30日星期六

我又大晒冷--COSMETICS篇

再黎就係MAKE UP PDTS啦,我而家已經收歛O左好多,都係夠用就算,同類PDTS唔會有好多STOCKS...

E/S---已經比我丟O左好多O架啦,不過而家我實在太少用啦,都係擺多,有D仲要係N年前既貨,連PN都有呀,幾勁!!!!

底妝---P&J入面裝既係CHACOTT LOOSE POWDER黎,MINERAL HUNDRED係近排愛用中.......

BRUSH---都係唔多,不過都好夠用,有D其實用O左用耐,我最舊一枝好似有10年以上既歷史啦...

眼妝&LIP---因為而家都成日會用FAKE EYELASH按此,所以MASCARA得2枝ONLY,LIPGLOSS都係(因為我唔用LIPSTICK,所以只會買LIPGLOSS)得2枝,另外1枝按此我放O左O係公司冇得影...

BLUSH---成績方面用得幾好呀,係盒REVLON少用D囉,我諗住今年集中用O左盒BODY SHOP先...

BB CREAM按此& EYELASH CURLER...
仲有罌MAYBELLINE GEL EYELINER唔記得影,可以去睇番按此....

沒有留言 :

發佈留言