2009年5月16日星期六

是日購物: 肌美精CLEANSING OIL+ST IVES CELLULITE SHIELD GEL CREAM


HOHOHO....好開心呀,終於比我買到啦...
肌美精CLEANSING OIL $28/130ML
ST IVES CELLULITE SHIELD GEL CREAM $69.9/200ML
枝CLEANSING OIL我聽人講好用已經好耐,之前我試過搵勻晒成個CWB既SASA同卓悅,都係冇,所以都諗住算O架啦....
OOO....點知今晚咁O岩大家姐突然約我去沙田食DINNER喎,咁去開又行過SASA,咪去睇下囉,點知有呀,仲有成5-6枝,YEAH!!!!!.....
見咁平,未用過都一於買2枝試下啦,不過要等我手頭枝BIORE用晒先可以開...
ST IVES係O係APPLE DAILY有介紹過,不過就冇講邊度有得賣,見佢話可以去橙皮紋同SLIMMING,個價仲只係$69.9,即時已經好想買黎試...UM....
見網上有人提過龍城同千色店有,不過對我呢個港島人黎講,遠O左D喎專登去買呢枝野.......咁去開沙田,一心去卓悅係諗住同小妮睇有冇LOREAL枝舊版轆轆GEL,但LOREAL就唔見,竟然比我見到呢枝ST IVES,佢仲有枝BODY LOTION係同LINE O架,都係$69.9,似係潤膚露既物體,不過我先排先O岩O岩買O左枝BODY LOTION用,唔係都想買埋...
2樣野我暫時都未開得黎試,因為手頭上有野用緊,等我一用完試O左再SHARE啦,等我呀,各位~~~~~~~!!!!!!

沒有留言 :

發佈留言