2009年5月19日星期二

是日購物: JAMIESON ALOE VERA GEL AGAIN+MANNINGS SPONGE


之前我都講過JAMIESON按此呢枝係我既急救聖品啦,因為自從用完枝廣源良枝GEL勁敏感之後,我都成日有敷佢,事關塊面既敏感都係時好時壞,要KEEP住敷先好D...所以原本O個枝就用晒,見佢有買2件85折又入番枝先...
再黎係MANNINGS SPONGE,$9.9/2個,佢都係2件85折,所以我同JAMIESON夾埋齊買,就可以2件都有85折啦...YEAH!!!!
最近我都係用SPONGE落妝,覺得幾乾淨又方便,不過因為衛生問題,我會大約一個月換一次SPONGE,而家用緊永和三美人按此其實唔錯O架,但係就貴O左少少囉,MANNINGS呢個平D,再有85折就更平啦,而且方便買到,我見都幾多人話好用,又買黎試下囉....

沒有留言 :

發佈留言