2009年5月2日星期六

足浴推介~~舒健足浴粉& 抗菌足浴液

近呢幾年我都有KEEP住浸腳既習慣,最初係由於我冬天手腳好凍好冰,咁聽人講浸腳可以令血液循環好D,個人都冇咁覺凍,所以先開始買呢樣產品..
呢隻舒健足浴粉係有好多中藥成份既,所以都好勁中藥味,如果唔鐘意中藥味既人,我就唔SUGGEST用啦,但佢唔知係咪因為有中藥成份,真係浸完個人暖好多,所以年年冬天OR PERIOD時都會特別浸多D..

佢O係卓悅有得賣,好平咋,$12一大包,佢入面係小包小包咁分,好方便,用既時候用1-2包都OK O架啦,一包有幾十小包,有排用!!!!!

入面就係咁O架啦,PACK好唔使話開O左要急住用晒佢..

JOSERISTINE DEODORIZING FOOT SOAK$20/250ML,係有香薰成份,好大陣ROSEMARY味O架,鐘意香薰既SIS O岩晒..
佢有抗菌辟味既作用,好O岩夏天用,你知啦,夏天一熱咁腳就好易有汗有味,用佢O岩晒...
入面係透明GEL FORM,每次落少少就OK,會有D泡既...

沒有留言 :

發佈留言