2009年4月29日星期三

是日購物:VC ORGANIC ROSE OTTO WHITENING DAY CREAM


又係半價之下買既...HOHOHOHO...
原先今晚我只係去MANNINGS想買枝BODY CREAM,因為用晒,點知比我無意中睇到呢枝野半價喎,$89.5/30G,咁平....唉!!!!!又忍唔到手買囉...
其實之前買O個D都未開黎用,但我見都冇人講佢既PDTS唔好用,應該都OK掛...

今次買既係2008年10月出既,我冇周圍搵啦,諗住今年都用得到,冇所謂啦,有成2年限期...你話"HEA"咪???

開出黎係枝裝既,唔知點解....我成日覺得佢D PACKING好鬼似JOHN MASTERS ORGANICS....
呀...既然提到JMO,如果大家有興趣,又唔介意係舊PACKING,佢而家舊裝都做8折,但好似唔包洗頭PDTS同CLEANSING MASK...

沒有留言 :

發佈留言