2009年4月1日星期三

IVORY洗面皂


登登登登....今次講既係近期網上熱話IVORY洗面皂...
話說有網上SIS用O左佢聲稱可以去暗粒,所以好多人都去買,我又發揮呢個唔好執輸既精神,又走去買埋一份....
一般藥房都有得賣,同貴娜美顏水按此一樣都係海鮮價,我買既一PACK四舊$15,但有D人好似$12都有,$18又有....不過一舊真係有排用,除非會用埋黎洗身啦,所以我都比O左D其他人試試...
佢有陣好似香矛定係薑既味,泡沫方面就唔係好CREAMY,但都幾易起,網上既人話佢可以用埋黎卸妝添,我都試過一次,係卸得幾乾淨,但唔知係咪用黎卸妝會按耐D,過完乾過平時就咁當洗面,所以我都係用番CLEANSING OIL,之後先再用佢....
暗粒我就唔知有冇少到,不過用完真係幾乾淨,初初未用過皂洗面既人會覺得有D啜手唔慣,但用多幾次就OK啦,同埋用O左塊面SMOOTH O左...

沒有留言 :

發佈留言