2009年4月12日星期日

LOREAL PERFECT SLIMMING GEL


LOREAL PERFECT SLIMMING MASSAGE GEL.....
舊年佢新出既時候,我已經買過兩枝用O架啦,不過O個時梗係冇而家咁平啦,家下減到$89.9枝咋,見夏天又就黎,我又要開始我既減肥大計,於是又再買番黎用..

佢最特別係個按摩器,好易按同埋真係愈按愈痛O架,唔係講笑,尤其係按手臂位,真係可以痛到叫救命>0<...!!!!!!!不過我諗減肥既人真係有D自瘧既傾向,唔係愈墮落愈快樂,係愈痛楚愈有效,RIGHT????HOHOHO....

至於入面既GEL,我其實覺得一般,用佢其他PERFECT SLIM系列既GEL都OK,SELLING POINT係個按摩轆轆...^_^...

沒有留言 :

發佈留言