2009年4月14日星期二

超聲波+紅外線導入器


有睇過我之前介紹既KI美白GEL MASK,都應該知道我有部導入器既,今次就講下我呢部野啦...
我係O係靚靚買既,好似係2-3年前,唔太記得LU....HEHE....O個時買大約$1XXX(過$1,500但真係諗唔起EXACTLY個價),佢有連埋ES保濕GEL,骨膠原ESSENCE,EYE ESSENCE同一枝去死皮MASK,D SKINCARE就一般啦,係覺得ESSENCE唔錯,但買黎專FOR做機就真係太貴啦,所以用完之後都冇再買過...

後面有3個燈,紅色ONLY就只係紅外線,見唔見到有紅色燈呢??

著O左就係咁O架啦,好光...

如果只係超聲波就唔會著,綠色燈係代表CLEANSING,右邊同中間燈分別係強同弱..

黃色就係紅外線+超聲波,係導入+FIRMING...
佢都幾易用,每次用之前同用完之後我都會用有酒精既GEL OR TISSUE抹,但我唔係成日用,我諗平均一個月2次到啦,至於用咩做我會用蘆薈GEL同KI美白GEL MASK,有時PAPER MASK都有用...

沒有留言 :

發佈留言