2009年4月2日星期四

是日購物: ESSENTIAL SET+SUNPLAY

戰利品: ESSENTIAL SHAMPOO SET X 2 / SUNPLAY UV MOISTURE GEL...
贈品: ACNES LINE 3 STEPS TRAVEL SET

原先我去到WATSONS見到買SUNPLAY野夠$50就有一SET ACNES LINE 3 SETPS送好有興趣,因為佢都幾大SET下,咁就黎又夏天,買枝普通唔係咁勁既防晒用下都OK,仲有88折添,之後去比$$既時候又見佢做$150減$10,我又有D想試ESSENTIAL SHAMPOO SET,咪買晒2 SETS豪O左佢囉,埋單只係$177.7就有咁多野,GOOD!!!!!

影近D睇先,3枝有幾多下,分別係50G CLEANSER,50ML TONER同20ML MOISTURIZER...

首先我開O左粉紅色既用先,呢個係空氣感既,我諗會爽身D掛,有玫瑰精華,不過聞落好香甜...

吱出黎係咁既,上至下分別係SHAMPOO,CONDITIONER同護髮膏,下2隻TEXTURE其實覺得差唔多..
追加用後感: 擒日用O左粉紅色既SHAMPOO同CONDITIONER,佢有好香甜既果香味,隻味我幾鐘意,過完水都幾SMOOTH,但之後隻味就好快散晒,乾O左D頭髮明顯易梳O左唔會打KICK,不過就唔覺好滋潤..
再追加: 用埋佢個TREATMENT,TEXTURE係比CONDITIONER杰少少,但唔覺有咩特別,我覺得同用CONDITIONER差唔多,唔使專登買黎用都OK...

沒有留言 :

發佈留言