2009年4月17日星期五

超好味之山藥五穀粥

除O左我,其實我二家姐都減緊肥,佢最近勁推荐我食呢隻馬玉山山藥五穀粥...
佢話好味之餘都飽肚,而且入面成份好多蔬菜穀類,好方便食用,每次只要用熱水沖開佢,等六分鐘就食得,今日LUNCH我就係食佢啦,真係無介紹錯,的確係好味...
最重要係佢一包(沖一杯)只有141大卡,真係好肚餓既人,食兩包都唔過份..

味道方面似濃湯,有D杰杰地,會食到有d海帶穀類既粒粒,包野唔係完全係粉黎既..
我就係o係華潤堂買既,$46.x/1盒有12包,除開每包唔使$4,我覺得幾抵食,當然我唔會日日都食佢啦,真係幾好味都食到寡晒,但一星期食2-3次LUNCH係個唔錯既選擇,清腸胃,ON DIET兼可以SAVE$$$,事關家下買個LUNCH食都唔平...
佢仲有另一款有胚牙同入面有蕃茄既,但我家姐話呢款好食D,所以我只係試過呢個咋,但如果大家有興趣可以買埋另一隻食,好似平少少$43.x/1盒..
P.S.今日同個朋友去教協,原來仲平仲抵買呀,個PACKING就唔係紙盒裝,係普通膠袋,但只係$40.9,仲有16包呀,不過要係會員先可以買囉,如果唔係會員就要去返華潤堂買啦,佢本身都係平既....

沒有留言 :

發佈留言