2009年4月26日星期日

SHAMPOO & CONDITIONER一覽


左起: 霸王中藥精華固髮系列SHAMPOO 1000ML
中間: DOVE去頭皮屑系列CONDITIONER 200ML
右邊: YES TO CARROTS MUD CONDITIONER 500ML
霸王SHAMPOO O係HK未有得賣既時候已經有用O架啦,因為之前個頭又染又電,變O左好易甩頭髮,咁上網聽人講佢幾WORK,咪襯上大陸時買黎試下囉..
大陸好平,一枝1000ML都係$3X-5X,視乎你買邊款啦,上面賣既有成十幾款O架,唔似HK得咁少,除O左中藥精華,我都有用過人蔘系列,呢隻會滋潤少少,冬天比較O岩用..
而家KEEP住用O左有差唔多一年,我又唔係日日用,有時都會轉下其他SHAMPOO用下,真係頭髮甩少O左,同埋黑亮O左好多,雖然佢係大陸出品,但隻味好OK O架,唔難聞,我好多朋友用過都話唔錯..
DOVE呢枝係抽獎送既,原先係有2SETS即係SHAMPOO同CONDITIONER各2枝,點知去到佢話SHAMPOO冇晒,所以一野比O左4枝CONDITIONER我..
賤又賤在佢全部今年10月到期喎,成間屋得我一個會用CONDITIONER,點用得晒呀,咁我咪比O左其餘3枝家姐囉,仲有1枝我諗住叫阿媽拎埋上大陸,因為SUMMER TIME我應該會同家姐兒甥上去,到時可以用埋佢...
YES TO CARROTS MUD CONDITIONER一直都想試,因為大家講既COMMENTS幾好,但$7X又唔算平,所以又冇咩動力要去買...
前O個排佢突然全線半價喎,即係$3X有一枝500ML,咁就真係抵啦,所以知道佢出年10月就到期,我都忍唔住掃O左3枝,其中1枝又係會拎出大陸用,等枝DOVE用完,咪可以開佢用囉...

沒有留言 :

發佈留言