2009年4月14日星期二

CRABTREE & EYELYN SOOTHING CREAM


CRABTREE BODY PDTS我諗大家就用得多,SKINCARE應該比較少人用,呢枝SOOTHING CREAM係我FD唔用比我既,佢已經用過2-3次,不過都係頂唔住陴味,但我又覺得冇乜野喎,可以按受...
佢係寫住可以任何時候搽,皮膚乾,曬傷,WAXING完...ETC...有舒緩既作用,我個FD同我講可以當MOISTURIZER用添..

佢係淡黃色既CREAM,同一般敏感藥膏差唔多,都係油份多D,但搽薄少少已經OK,同埋我未必全面都搽,可能搽面珠同咀角附近多,佢真係降到D紅同敏感一撻撻咁,但止唔到痕,初步既敏感情況係O岩用既....

沒有留言 :

發佈留言