2009年4月15日星期三

半價之GARNIER & YES TO CARROTS

兩樣都係半價之下買既,本身已經用過,覺得都唔錯,咁佢一做半價唔好蝕即買啦...HHOHO....

GARNIER LIGHT DAY CREAM SPF15 $99.9/50ML(買一送一時買,即係半價啦,我要一罌,另一罌比阿媽用)

睇落好CREAMY,其實推開好爽身,夏天好O岩用,又有SPF15可以有埋防晒,不過本身我都好多搽面野,同埋佢夠平,所以我用黎搽頸,夠潤美白又有防晒,骨骨骨骨啦......事關我條頸係深色過塊面...

另一個係YES TO CARROTS EYE CREAM $149.9/50ML(半價)...
點解咁平???我諗一黎佢可能撤出HK唔再有,二黎係呢批貨好多都只係得年幾2年期...
呢罌EYE CREAM以前我都買過O架啦,就咁睇原價你會覺得唔算係平,但你要留意下佢個容量,50ML喎????!!!!!一般EYE CREAM多數都係15-20ML咋,佢有成50ML真係世間少有...

佢係杰少少既CREAM,不過推開唔會LUP好快吸收,夠滋潤,但50ML一個人用實用好難用得晒,所以我次次都會比D阿媽用,因為佢皮膚好乾,搽得快過我好多O架...

沒有留言 :

發佈留言