2009年4月8日星期三

是日購物: CANMAKE STRAWBERRY HAIR SPRAY+CONCEALER STICK


HOHOHO...冇錯,又買野啦,真係死得,而家返CWB真係買野好方便,我既好朋KAREN又成日約我放工行街,真係使多O左好多錢...>_<....
CANMAKE一路都知佢又有番COUNTER,但成日都O係對面海擺檔,今次佢又有番O係CWB CITYSUPER有,於是去睇睇....
結果~~~~~~買O左枝STARWBERRY HAIR SPRAY $68/100ML同CONCEALER $60...
先講HAIR SPRAY先,佢真係好香甜既STRAWBERRY味,BA姐姐話有保濕作用喎,見佢得100ML一定用得晒就買黎試試...
另外CONCEALER我買O左02自然色,打開係咁既..

搽上手係比我膚色深一度,因為我係要黎遮印同瘡,呢個色會O岩用,因為同我用開既SHU CONCEALER差唔多色..

試上面遮印真係OK,同我用開既差唔多,但就平好多呀,唯一唔好係佢係STICK FORM,搽上面冇SHU PENCIL咁O岩位..
追加: 今日用晒兩樣啦,SPRAY真係好香甜,我只係噴頭髮中段至尾,用O左頭髮冇咁散,除此之外就唔覺特別保濕,主要都係個香味啫,BA話KEEP到半日,我覺得只係KEEP到3-4個鐘,之後除非你隊個頭落D頭髮度啦,唔係咩味都聞唔到...

沒有留言 :

發佈留言