2009年4月9日星期四

**平價爽膚水之JOSERISTINE & SIMPLE**

呢兩枝都係又平又好用既TONER,屬於水狀清爽型,一年四季都用到^_^...

首先講既係彩豐行JOSERISTINE ROSE TONER,見我買咁大枝就知係好野啦,本身用O左好多年O架啦,雖然中途有時貪新鮮有試下其他BRAND,但都會KEEP住買番..
佢有3隻SIZE,$22/200ML同圖中既$65/1000ML,佢係ROSE TONER當然係有ROSE味啦,都OK保濕,而且唔會LUP,我用咁耐都冇敏感,用得過!!!!

至於呢枝SIMPLE FACIAL TONER就係因為有75折同減$5 COUPON先買既,佢原價係$52/200ML,折O左加COUPON只要$34,幾抵玩!!!
平時都聽好多人話佢好用,而且冇香料酒精,O岩晒我D皮膚易敏感既人~適逢有折就買黎試下,佢係水狀冇味既,非常清爽,比ROSE TONER更爽身,如果係暗瘡又敏感既人都用得到,似平價版CLINIQUE TONER...
仲有枝青瓜TONER,係新試既,因為用過佢個青瓜CLEANSING MILK覺得唔錯,咪買枝細既試下...

佢寫住FOR NORMAL TO OILY SKIN,不過我用都OK喎,佢好涼浸浸,因為成份有MINT同WITCH HAZEL,如果O個排天氣濕同LUP,又或者我多油多粒粒既時候,我比較鐘意用佢,涼涼地幾舒服...

沒有留言 :

發佈留言