2010年10月12日星期二

TRESEMME 24 HOUR BODY: SET頭話咁易....

你有冇試過去SALON整完頭髮,都會比髮型師叫買埋佢D造型用品,好似HAIR GEL/LOTION/SPRAY...ETC,不過買完返去,係點整都整唔番髮型師SET個頭,梗係啦,你都冇佢既工具,又冇人地專業既手勢,所以買完返去都係得個擺字..

其實而家好多開架頭髮造型用品,已經可以符合我地既要求,唔使再浪費幾百蚊買SALON專用既產品,都一樣可以SET靚個頭,因為使用方法更加簡單方便...


TRESEMME 24 HOUR BODY系列

FINISHING SPRAY $59.9/225ML

AMPLIFYING MOUSSE $59.9/225ML


MOUSSE吱出黎係企身,不過一按完就會變得水O架啦,唔怕會好LUP OR搽得太多..


一向都係留直髮,因為方便打理,不過有時都想轉下曲髮,所以我耐唔耐都有用捲髮棒,不過捲完好快就散晒,同埋有毛燥感,一直都唔知買咩搽好...

於是今次就用枝MOUSSE試下啦,我只係用2-3泵既分量,O係掌心搓勻,輕輕包住髮尾既曲髮,將MOUSSE均勻搽上就OK啦!!搽完個頭即刻覺得冇咁鬆散,D曲髮位變得自然好多,而且唔LUP O架,用完D頭髮仲係好SOFT...


不過MOUSSE係造型品,而且唔O岩搽頭頂D頭髮,加上我最近前額CUT O左D留海,如果唔搽野,一有風就吹到條界亂晒,所以要買埋枝定型FINISHING SPRAY先得...

只要全頭噴上一層,前額留海位噴多少少,真係可以KEEP到至少半日O架,雖然用完會有少少硬,但望落都仲係好自然,唔會覺得搽O左好多野既感覺,頭髮依然好光澤感...

以後有O左MOUSSE+SRPAY呢個組合,SET曲髮定型就再無難度啦,而且佢好易清洗,唔怕搽得多會打KICK,對於我呢D要靚又要方便既人黎講O岩晒,如果次次用完都要洗好耐,效果幾好我都唔會KEEP住用啦..

沒有留言 :

發佈留言