2010年10月26日星期二

KONAD印甲第二十八回--幻彩蔓藤甲

睇番上一篇甲文,原來我已經有個幾月冇整過甲出POST啦,雖然我唔知有冇人會期待我D甲文,不過因為最近收到一枝新玩具---MAC甲油,真係好鬼靚O架,好想即刻試下,而且咁O岩WEEKEND得閑,於是就整O左甲啦..


主打MAC甲油,今次整簡單款咋,因為我D甲好短...


整一層會見青銅色+紫,兩層就深色O左,而且紫色會更突出...


整完就係咁啦...我覺得好MATCH枝MAC甲油..


唔同角度會有唔同色O架,好鐘意枝甲油...

大家估唔估到我用KONAD邊塊版同邊個圖印既呢..????

:
:
:
:
:
:
:
:

係呢塊M21呀,只係用一個圖就得啦,我係交叉咁逐個印,好似格仔咁,幾得意O架!!!
希望大家鐘意啦!!!

沒有留言 :

發佈留言