2010年10月13日星期三

著住COLUMBIA OMNI-HEAT入冰窖????

身邊親朋好友每逢外出旅遊去寒冷既地方,第一樣諗起要買/帶上既必定係COLUMBIA外套,因為佢既防水同禦寒功效實在太出色,所以價錢不算便宜都總有一件傍身,事關佢好襟著O架...

今年COLUMBIA新出既OMNI-HEAT超凡保暖系統,輕薄設計可以比一般禦寒物料高20%既保暖度,既然咁厲害我當然要出席上星期舉行既BLOGGERS EVENT,試下佢係咪真係咁得....


地點位於中環LKF既BALALAIKA,環境同食物都好好,原本已經食O左野既我,都忍唔住再食.....XDDDD


EVENT主題當然係OMNI-HEAT啦,除O左有MC作簡單介紹之外,全場最令我印象深刻,就係佢不斷播放既PROMO片,因為個個都O係冰天雪地只著泳衣,仲要落冰水,瞓雪地....ETC,真係睇見我都打冷震,但佢地著番OMNI-HEAT外套,就可以KEEP住暖番,好神奇!!!


之後就由4位MODEL示範下OMNI-HEAT同COLUMBIA其他服飾既配搭,原來佢D DESIGN都幾TREADY喎,唔係一般SPORTSWEAR咁難襯..


我最鐘意女MODEL白色外套,有毛毛帽好靚^^


之後我地就要全身著上OMNI-HEAT,入去-20度既冰窖,體驗下OMNI-HEAT既禦寒威力,果然係一D都唔凍,除O左塊面同腳底之外,因為冇OMNI-HEAT嘛..>_<..


著O左幾多野上身??仲O係冰窖食熱辣辣既甜品....HOHOHO....


最後仲有每人一張CASH VOUCHER同好可愛既毛毛EARMUFF,真係好玩又開心既一日呀~~


P.S. 部份相片由FINE,靚太,COLUMBIA提供

沒有留言 :

發佈留言