2010年10月23日星期六

清貨行動: ACTION 29

最近真係好忙,原本呢篇清貨文至少要11月先可以出,不過都係多得個颱風"鮎魚",原有既活動取消O左,所以今日有時間打,仲有時間整甲添,不過甲文可能要下星期出..


AVALON ORGANICS YLANG YLANG HAND & BODY LOTION

--已經用完第2枝啦,夏天用的確係幾好,清爽唔LUP,而且個味我超鐘意,如果可以KEEP耐D仲好...

貴娜美顏水

--呢個夏天用O左好多枝啦,不過暫時唔再買住,因為秋冬我比較少用..

JURLIQUE LOVE BALM

--好香橘子味道又夠潤,我主要用黎搽咀,但其實全身都用得O架..

THE SALONTEA EYE PADS

--朋友買既手信,成份天然,去眼部浮腫唔錯..


牛爾紅酒MASK

--用完第2罌啦,仲有LAST ONE,保濕同時美白,用完膚質通透D O架..

SOFINA ALBLANC MEDICATED CLEANSING CREAM

--卸得幾乾淨,而且令皮膚保持滋潤又唔LUP,一罌可以用4個月以上..


NAIL TEK FOUNATION II

--之前團購見特價先買,我覺得真係麻麻,用完唔再打算入..

KATE NAIL COLOR REMOVER

--長期愛用品..


KONAD AQUA TONER

--香料超重,質地比較LUP但又唔覺好保濕,果然佢都係出NAIL既野好D..

ISQUEEN BB CREAM

--係我用過最水既BB CREAM,爽身粉香味好正,我比O左枝家姐,佢用完都自己再買,唯一係佢COVERAGE唔算好好...

SOFINA BEAUTE SPF24 CREAM II

--滋潤得黎又唔LUP,用黎當BASE都OK,成個夏天我都係用佢咋...


BIOTHERM BIOSOURCE CLEANSER

--用完好乾淨又清爽既CLEANSER,少少份量已經好易起泡,呢枝我用O左4個月先用完呀,幾抵買..

BIORE MAKE UP REMOVER FOR EYE & LIP

--平時用開MAYBELLINE,不過見佢新出先買黎試下,卸得都好乾淨,不過就略油少少,但容量比較多,較抵用,如果MAYEBLLINE唔特價,可以買佢用住先..


LANCOME MASCARA BASE(震震O個隻,我唔記得個名)

--LANCOME既MASCARA同我真係唔係好夾,次次用都麻麻地,好在呢枝係FREE,不過已經開O左成年,係時間要丟LU..

MAYBELLINE LIQUID CONCEALER

--真係幾好用,又平,不過佢已經唔再出LU,睇我用到底就知唔錯啦,我用黎遮眼圈ONLY..


SECHE VITE DRY FAST TOP COAT

--好用既TOP,搽完好快乾亦都幾令身,同SALLY HANSEN有得比,不過佢HK只有水貨OR要O係美國WEBSITE訂,補貨唔太方便..

沒有留言 :

發佈留言