2010年10月14日星期四

面仔肌膚都要復活:ORIGINS肌膚再生修護晚霜

上星期參加ORIGINS MAKE A DIFFERENCE WORKSHOP,除O左玩復活草點樣復活之外,仲收到一罌新出既NIGHT GEL CREAM,一向鐘意試新野既我,當晚已經忍唔住即刻開黎用....


ORIGINS MAKE A DIFFERENCE NIGHT SKIN REJUVENATING GEL-CREAM

肌膚再生修護晚霜

$350/50ML

含有的復活草萃取,這成分是一種遠古時代已存在的長生品種植物,在沒有水的環境下會捲作一團,就算本身已經喪失98%的水分仍能生存,遇水時則迅速生長和回復原貌,透過它的神奇再生本能,即可幫助肌膚有效維持角質層細胞水份,提升肌膚的自我修復能力,使肌膚回復凝潤飽滿...


GEL CREAM質地有D似布甸...


半透明狀GEL CREAM輕易推開,而且好快被皮膚吸收...


使用後水份/油份/柔軟度均有顯著提升,油份升幅比較多,所以好適合晚上使用..


用上一星期之後,皮膚O係冇搽任何野之下都唔覺好乾燥,依照保持柔滑細緻,塗上面霜就更有光澤感...

使用日期: 7天(晚上使用)

皮膚性質: 混合性偏乾,易敏感出粒粒

用後感:

開始轉季入秋,皮膚變得敏感脆弱,同時會覺得乾燥,又容易過敏起粒粒,所以挑選合適既護膚品好重要,尤其係晚上使用既,要滋潤得黎又有修護作用就最好,可以為日頭外出既皮膚打好底先..

MAKE A DIFFERENCE係ORIGINS皇牌系列之一,係以修護肌膚為主,好O岩我呢個年紀用,新出NIGHT GEL CREAM,有潤而不膩既質感,搽上面推開既同時已經被皮膚吸收晒,O係而家轉涼又未好凍既時間用,真係PERFECT!!!

晚霜一打開有淡淡既柑橘香薰味道,甜甜地又好RELAX,搽完可以聞住陣味入睡,瞓得都寧捨好D O架,所以我每晚都急不及待要搽;用O左7日之後,皮膚仲變得細緻平滑得多,洗完面都忍唔住去摸下佢,HOHOHO....不過我實在太鐘意用啦,一罌50ML我只係一星期,都已經用O左好多啦,睇黎未到冬天我已經用完,希望到X'MAS時可以比我襲擊番SET^^...

沒有留言 :

發佈留言