2010年10月29日星期五

日燒止每日防曬礦物蜜粉SPF50

其實我已經使用礦物粉有2-3年既時間,最初係O係美國網站訂EVERYDAYS MINERAL,之後就轉用日本既MINERAL HUNDRED,THE BODY SHOP同GEOFLAIR,因為礦物粉有一定既厚度,所以我多數當遮暇用,好少全面搽,但佢成份天然,有時我皮膚敏感都用得,所以我長期KEEP住用...

上星期行過MANNINGS,見到呢隻日本出既礦物碎粉大減價,$39.9咋,之前其實都想試,因為MINERAL又係碎粉(平時既礦物粉唔可以當碎粉用O架,因為會好厚),仲有SPF50,見咁平,即買啦...


日燒止每日防曬礦物蜜粉SPF50

$109.9($39.9)/15G @ MANNINGS

礦物蜜粉擁有 SPF50 防曬指數,而且性質天然溫和,不會為皮膚帶來刺激,此外,產品可有效吸收面上多餘油脂,只需輕輕用粉撲上粉,立時締造無瑕的啞緻質感,令臉紅長時間保持清爽細緻...


15G其實都幾大盒,上面個粉樸D毛都OK,不過個芯有少少硬,唔夠SOFT...


我用碎粉既習慣,係倒O係蓋,先用粉樸印上面,保證足夠份量可以印晒全面..


D粉係帶少少粉紅色,不過推開就唔覺,都幾薄,同一般碎粉差唔多,但佢比較O岩皮膚白既SIS用...

我試過搽CREAM FDT再用佢,講真,係有少少厚,不過都仲OK,而且已經比平時既礦物粉薄身好多,如果用BB CREAM/BASE再搽佢就PERFECT,而且有SPF50呢個真係好吸引,仲要而家咁平,買黎玩下無妨呀....

沒有留言 :

發佈留言