2010年10月20日星期三

敏感乾燥肌既速水MASK

本身係一名面膜愛好者(夜晚有打過電話比我既都知,成日都係敷緊MASK~~),鐘意敷既程度可以係日日用都冇問題,所以屋企既面膜存貨數量有幾多都好,我都可以用光光;一般黎講,春夏我偏好用GEL/CLAY/PAPER MASK,而冬天主要係CREAM MASK,因為滋潤感比較重,而且搽上面又冇咁凍嘛...


ZINO MARINE MASK

速水面膜

$268/80G

含高濃度透明質酸能夠在1秒瞬間將水分滲入5mm肌膚的真皮層,令肌膚極速注入水分,達到深層補濕的功效;每天使用,給乾涸的肌膚補充大量的水分,有效改善暗啞的膚色,瞬間為疲憊的肌膚充電,回復水嫩有光澤...


CREAM MASK質感豐盈,只要薄薄一層已經足夠..


附盒附上一枝掃,可以將MASK均勻搽O係面上,唔怕用手搽到一撻撻,真係好細心..


用完個MASK水份升O左好多,而油份依然KEEP住,好O岩秋冬用..


皮膚敷完係滋潤感十足,平滑而且乾燥既地方得以改善..

使用次數: 8次

用後感:

最近幾乎隔日就敷MARINE MASK,配合埋用同系列既HYDRA BOOSTER,皮膚真係水潤O左好多,MASK質地好CREAMY,用掃只要薄薄搽一層,敷約15分鐘過水就OK,有時太乾,我只係用沾滿化妝水既COTTON PAD,輕輕TISSUE OFF就算,就會覺得再滋潤D,但如果皮膚較油或者係暗瘡肌,最好都係WASH OFF啦..

微香既CREAM MASK,敏感肌既我用O左咁多次都冇過敏,而且效果仲好好添,呢個冬天我諗住靠晒佢O架啦,上次去MANNINGS買野仲有張$50 COUPON,唔知用黎補買HYDRA BOOSTER定係佢好呢.........

沒有留言 :

發佈留言