2010年10月22日星期五

好似SILK咁滑既底妝@KANEBO COFFRET D'OR

貴為日本第二最暢銷品牌,KANEBO一直係我心水既日系化妝品,佢所出既產品多數都有外表又有實際,所以我都買過唔少,仲要全部都用到見底O架!!!不過旗下既COFFRET D'OR同DEW SUPERIOR我真係比較少接觸,所以今次襯著WORKSHOP就可以試用下啦..


WORKSHOP O係金鐘舉行,一入房發覺擺滿新出既DEW SUPERIOR護膚品同COFFRET D'OR化妝品,真係睇見都開心...


參加既十幾位BLOGGERS分2張枱坐,枱面上有幾SETS產品供大家一陣試用..


人齊之後WORKSHOP正式開始啦,STAFF同MODEL一邊作示範,我地亦都跟住佢既STEPS,由卸妝,潔面,TONER,保濕,按摩到滋潤,我最欣賞佢既按摩,真係好舒服又滋潤..


做好護膚之後,就係我最期待既化妝環節啦,COFFRET D'OR既化妝品我想試好耐,因為佢O係HK,日本同台灣唔同地方既COMMENTS都非常好,今次新出既"真絲"底妝系列同埋佢既E/S PALETTE我都超想試....


上完底妝同眼妝就係咁啦,"真絲"底妝同E/S PALETTE一如我所想,好靚實用之餘,仲好貼服又自然,但估唔到佢既LIQUID EYELINER同MASCARA都咁正,真係比佢燒著晒,好想敗呀~~~~


WORKSHOP完O左之後,我地每位都有一套2枝既COFFRET D'OR BASE同CREAM FOUNDATION,另外仲有一SET DEW SUPERIOR SAMPLES..


DEW SUPERIOR系列好O岩秋冬使用,保濕同時滋潤,我最鐘意佢枝BRIGHTENER,O係WORKSHOP冇試用過O架...


倒落COTTON PAD,輕抹全面同頸,真係好多污漕野出晒黎,配合全系列使用,膚色真係通透又滋潤O左,為皮膚打好底,之後上妝都貼服D啦...


COFFRET D'OR秋冬新出既"真絲"底妝系列,主打保濕滋潤,搽完好似絲咁貼服幼滑...


今次用既係ESSENCE FIX BASE,同COVER FIX唔同既係,COVER FIX係COVERAGE比較好,但ESSENCE FIX就更保濕,最近轉季皮膚比較乾,所以用ESSENCE FIX合適一D...


ESSENCE FIX係淡肉色帶少少粉紅既LOTION狀,好易推開,唔會改變膚色,但肌膚就會變得有光澤感同滋潤..


除O左BASE,同系列仲有SILK PACT 2-WAY CAKE同SILK CREAM FOUNDATION,名副其實叫SILK,搽完真係好似絲咁SMOOTH...


試用既SILK CREAM FOUNDATION係用OC-B色,O岩晒我偏白既皮膚,FOUNDATION包裝好靚,蓋面一推開就見到枝棒仔,可以用黎拎合適既份量,方便又衛生...


CREAM FOUNDATION推開好薄貼,完全唔覺有一層粉底O係面,搽完夠保濕滋潤,唔會有乾紋出現,好滑..


搽上面效果真係好好,貼薄自然,但又有光澤感,COVERAGE足夠唔會乾,冬天再乾D凍D都應該應付得到,如果想重點遮暇,可以重覆印上FOUNDATION,都唔會覺得厚..


顏色好自然,搽上面唔會同頸有兩隻色,搽完BASE同FOUNDATION,只上碎粉已經OK,而且搽完6個鐘之後,個妝仲好貼服冇咩溶,只係鼻位有少少油,用TISSUE輕輕印走,KEEP足一日都冇問題O架...

呢個星期,我已經燒著O左2個朋友去買BASE同CREAM FOUNDATION啦,其中1位仲買埋E/S PALETTE同SILK PACT,搞到我都超想買番盒,你地睇完之後,又有冇心思思想入番D??

沒有留言 :

發佈留言