2010年10月9日星期六

SMART LIVING按摩初體驗~~

香港人大部份缺少運動,長期坐姿唔正確,加上工作時間又長又要用電腦,好容易有腰酸肩頸痛既問題出現;而我身為OL既一分子,唔單止日頭O係OFFICE用電腦,工餘時間亦係一位BLOGGER,對住電腦既時間比正常人更加多,有時仲O係床上用添,可想而知我既坐姿一定係有問題,尤其係肩膀,好多時遇上睡眠不足,就會特別痛..>_<..


今次參加由<<樂活一站SMART LIVING>>舉辦既<< BLOGGERS保健按摩服務>>活動,就可以體驗一下由ERB僱員再陪訓局完成保健按摩證書既按摩師,幫我按摩頭肩頸啦,開始時仲有負責既導師作簡單介紹,小食同飲品提供...


因為我長期肩頸痛而又好受得力既關係,我搵O左位力度十足既按摩師幫我按,佢地除O左熟練既按摩手法之外,亦都對穴位相當有認識,由肩膀,頸背,到整對手同頭都有一一按摩,過程好舒服,而且佢地好NICE好健談O架,真係快樂不知時日過,話咁快45分鐘就完啦,D肌肉真係鬆晒,正!!!!


你睇每位按摩師都好好笑容O架,而且提供上門服務真係好方便,唔單止有頭肩頸按摩,仲有足底按摩O架,住宅,OFFICE都一樣OK,有時忙裡偷閒幫襯下都唔錯,用食LUNCH時一個鐘O岩O岩好..

佢地而家有PROMO,首次登記只要$80/HR咋,只要上網下載表格,填妥後連同住址證明,郵寄,傳真或電郵到SMART LIVING即可,優惠期登記至10月31日呀,想試就快D TAKE ACTION啦...

想知更多詳細資料,可以到SMART LIVING參觀:

沒有留言 :

發佈留言