2010年10月28日星期四

洗面卸妝同時護膚: H2O+3合1潔面泡沫

皮膚屬混合性偏乾既我,其實最鐘意用潔面泡沫,貪其方便而且感覺清爽,而市面上既潔面泡沫,用完都係比較乾,所以我只能夠夏天用,到秋冬季都要轉用其他潔面產品;不過最近我終於搵到隻係可以一年四季都用既,就係H2O+新出3-IN-1潔面泡沫..


H2O+海洋3合1潔面泡沫 3-IN-1 FOAMING CLEANSER

$190/150ML

深層清潔 清走幼紋 水油平衡

~ H2O+全新的海洋3合1潔面泡沫,為肌膚帶來清新的潔面卸妝感受,特別適合追求快捷方便的卸妝潔面步驟的現代女士。此潔面泡沫性質幼滑溫和,溫柔細緻呵護每吋肌膚,為護理肌膚開展重要的新一步。

適合:任何皮膚性質的人士

取適量塗於濕潤面上輕柔按摩,再以清水過淨,有效清潔及具卸妝效能..

 

吱出黎既泡沫好豐盈,O係面上好易推開,基本上用1-2泵已經足夠...


使用後皮膚變得好乾淨又平滑,小圖中我係洗完面未搽任何SKINCARE,同時做O左略帶微笑既表情,都冇咩乾紋出現,證明佢保濕能力唔錯,轉涼既天氣用都冇問題...

使用日期: 7日(早晚使用)

用後感:

H2O+ 海洋3-IN-1潔面泡沫,標榜可以卸妝,深層清潔,又同時去紋保濕;用O左一個星期,我發覺卸妝方面,用黎卸淡妝OR底妝產品都算乾淨,不過WATERPROOF同眼妝就不適用啦,而且我個人黎講,都唔主張用佢卸妝,但用黎卸除殘餘妝物就係一個唔錯既選擇..

當CLEANSER用就真係GOOD啦,用完塊面真係好乾淨,不過又唔會覺得好乾,起碼而家天時唔會有掹掹緊既感覺,所以潔面產品黎講,尤其係泡沫狀,佢既保濕功效真係幾好,應該再凍D都仲應付到..

沒有留言 :

發佈留言