2010年10月21日星期四

給媽媽的轉季小禮物: OLAY SUPER CREAM

細個時記得媽媽只有一罌OLAY面霜,冇其他既護膚品,一年四季都係用佢,直至我出黎做野之後,有買唔同品牌既產品比佢用,不過耐唔耐佢都會叫我買返OLAY面霜,尤其係美白O個隻,係佢既至愛...

早前睇電視既時候,見到呢個OLAY廣告..

 


真係可以媲美千元面霜咁勁???正想過幾日買比媽媽既時候,就收到一罌啦....

OLAY REGENERIST  SUPER CREAM

新生高效緊緻護膚霜

$239.9/50ML

主要成分蘊含最高濃度的氨基酸肽複合物(Amino-peptide Complex),透明質酸(Hyaluronic Acid)及珍貴海洋蛋白(Marine Proteins),只要一日,便開始見到年輕的肌膚..


盒內有一枝小棒,方便取出適當既份量..


CREAM狀質地好LIGHT,極易推開同吸收,搽完有光澤感但好清爽..


媽媽用O左12日,效果係點,真係唔使我講,只係睇相都見啦,完全係FIRM晒,乾紋,鬆弛,毛孔,膚色都有顯著既改善...


見佢用得咁好,我都拎黎搽O左4日,雖然效果冇媽媽咁明顯(梗係啦,我候生過佢咁多...),不過都覺面頰輪廓收緊O左,而且皮膚好滑呀...

平時D廣告唔多唔少都有誇大成份,不過今次OLAY REGENERIST SUPER CREAM真係一如廣告所講: 掂!!!!!真係SUPER CREAM!!!尤其年紀有番咁上下既用,效果真係超好..

CREAM既質地滋潤得黎爽身,無論我同媽媽都O岩用,略帶微香但唔會致敏,亦都冇起粒粒暗瘡,一罌可以搞掂晒,實在係方便,而家媽媽早晚都搽佢,睇黎已經取代O左美白面霜,成為新寵LU..

沒有留言 :

發佈留言