2011年8月9日星期二

TISSOT T-CERA CERAMIC EXHIBITION x AMY CHAN WORKSHOP

瑞士出產腕錶世界聞名,其中TISSOT以製造價格平實既高級腕錶,受到唔少年輕一代既愛戴;品牌一直秉承【非凡創意,源於傳統】既精神,最近就以兩種對比極大既物料--陶瓷同精鋼,推出黑白經典兩色既T-CERA陶瓷腕錶...


為配合新產品,TISSOT破天荒舉辦T-CERA陶瓷腕錶暨瓷藝展X 陶瓷體驗工作坊..


現場展出T-CERA陶瓷腕錶..


以及本港著名瓷畫創作大師AMY CHAN既作品...


細心欣賞後,就開始動手畫瓷畫啦...

AMY CHAN老師一早已經為大家整好構圖,我地只要用SPONGE印上顏色就得啦,節省唔少時間又一定會成功!!!!!老師三兩下手勢已經印好啦,好靚!!!!


如果幼細既地方同簽名,就要用上畫筆同鋼筆...


呢個就係我既作品,不過未完成O架,仲要老師幫我地去燒製先至得。藉間參考過老師既作品介紹,真係好靚,同出面賣既高級陶瓷差不多,但卻係獨一無二,因為係自己繪製嘛,有興趣不妨去上堂試下..

沒有留言 :

發佈留言