2011年8月23日星期二

為轉季做好準備(2): 潔膚篇

O係轉季時候,皮膚顯得特別脆弱易過敏,所以要開始捨棄夏天鐘意用既起泡洗面膏,換上無泡既NEOSTRATA CLEANSER,不過卸妝方面我始終都係要用番佢,最近仲換上充滿濃濃少女味包裝...


BIODERMA X LIO BEARDSLEY【MERMAID WONDERLAND】SENSIBIO H2O 500ML別注限量套裝 $228


除O左1枝500ML SENSIBIO H2O之外,仲有1枝100ML的骰版...


樽身印上本地插畫師LIO BEARDSLEY,以法國海洋少女為題既圖案.

套裝仲附有1枝15ML SENSIBIO MASK,特別適合敏感人士使用...


用SENSIBIO H2O卸妝,每次只需要用一塊化妝棉已經OK,一開4足以落全妝(眼部彩妝先使用專用眼唇卸妝液)..


到第4片時已經見唔到任何肉色,真係卸得好乾淨..

對於敏感肌膚或正在過敏初期,使用BIODERMA SENSIBIO H2O落妝同潔膚係絕對OK既,可以減低清潔時對皮膚既刺激,亦都唔會加重過敏情況;最近兩日唔知咩事我無拿拿塊面一撻撻蚊爛咁,我都係用佢咋,今朝起身已經退O左好多,希望我可以安全過渡今個轉季啦^^

P.S. 本身呢SET $228已經好抵,早前我行過萬寧時見佢做超特價$171咋,但我唔知係咪間間都有,想儲貨就要去多幾間搵下,各大萬寧及BIODERMA專門店有售..

沒有留言 :

發佈留言