2011年8月29日星期一

補水鎖水孖寶@SOTHYS

早O係月初時,因為皮膚變乾但又唔想開太多產品用(屋企開O左既SKINCARE好多呀>_<),所以搵番之前做完FACIAL送既一SET SOTHYS TRAVEL SET出黎,諗住細細枝如果唔得就由佢嘛!!不過唔用由自可,一用愛上O左...HAHAHA..


SOTHYS 智能(活鈣)水份系列

LIGHT HYDRATING CREAM ($580/50ML)

& HYDRATING MASK ($420/50ML)

各15ML

特別加入粉團扇藻(PADINA PAVONICA EXTRACT),能活化皮膚內鈣質之生理應用,讓鈣質能被細胞徹底運用,使肌膚變得強而有力,並同時將智能水分技術發揮得淋漓盡致,令肌膚更能自動調節水分,增大底層儲水庫,讓肌膚的水分穏確鎖緊...


略為CREAM狀質地,帶有淡淡香味,輕按幾下,已經被皮膚吸收,保濕同時滋潤..


正值轉季時間,但仍然要開冷氣瞓,皮膚變得好缺水,面頰位置更加開始甩皮..

早晚搽完精華後塗上一粒櫻桃大小,即時感覺水潤有光澤,唔會再繃緊,而且輕微敏感期間,都仍然可以使用,頗溫和...


質地比CREAM水潤一D,推開會變半透明狀,因為我比較乾,所以塗抹既份量有一定厚度,但只要5-8分鐘後,就會完全透明,被皮膚吸收晒...


呢個MASK我已經唔係第一次用,當時唔太乾就覺得佢一般;不過最近天氣一轉,我皮膚極乾之下,厚敷一層係完全吸收晒,用完皮膚即時變番SOFT,甩皮乾紋都少O左,掂呀!!!夏天可能集中補水,但而家開始要補少少油先得,唔係水份好易流失,隔2-3日用一次,皮膚感覺冇咁乾...^^

SOTHYS HOTLINE : 2577-0881

銷售點:

MOON BEAUTY (2882-8176)
INQUILIFE HEALTH & BEAUTY (2368-0998)
ALCHEMY BEAUTY (2302-0002)

沒有留言 :

發佈留言