2011年8月2日星期二

一試即成功: 挑戰使用假睫毛夾+送出可愛甜甜圈睫毛收藏盒

平時習慣用手貼假眼睫毛,覺得好似靈活度比較高,而且節省時間,不過早前上完由ENID舉辦既美睫工作坊,就令我對假睫毛夾改觀晒,原來用佢都唔係想象中咁難..


上堂課室位於銅鑼灣ENID台灣美妝專門店,房間內有齊所有工具同梳妝枱,足夠5-6人使用,小班教學黎講已經好足夠..


而今次試用係來自台灣既愛比堤囍事假眼睫毛,ENID話呢隻睫毛質素非常好,睫毛梗(母線)夠軟,而且輕易造出所要既弧度;睫毛(子線)夠挺身,戴O左上眼好夠翹...

P.S. 中間O個對係真貂毛黎,盛惠$380,同平時買開既比較會覺得貴,但諗深一層,好多專門店睫毛特別D都要呢個價錢,唔係佢太貴,而且台灣假睫毛太抵用,HAHH..


介紹完就開始示範,第一步要為睫毛修剪合適既長度,不過點先為之合適,就需要自己去調較啦,事關每個人既眼形同想要既效果都唔同,唔識既可以逐少剪再放上眼睇,直至覺得OK為止...
之後搽上膠水,輕輕將睫毛屈曲,再放上眼,由眼尾開始逐少用夾推入去,為免膠水沾上眼皮,最好拉起少少先推,固定位置後將真假睫毛夾埋就OK...


睇完示範就到自己動手時間,ENID為我地準備既工具(除O左把剪刀之外),都係用完都可以拎番屋企既禮物,分別有2對囍事睫毛(1對自然1對濃密)、EYE'S CHIC膠水(之前用過非常好,可以(按此重溫)COSMOS假睫毛夾同NAF甜甜圈假睫毛盒...


因為我好想試濃密款,但送既款式又誇O左D,佢地好好人比O左另一款我試,係濃密一束束但比較短身,戴上眼都仲幾自然,配合埋當日戴既大眼仔,唔錯!!!

第一次全程用夾貼我都有D手忙腳亂,不過係搽膠水既時候,因為要左手夾住睫毛右手搽,反而戴上眼就同平時差不多,而且我發覺用夾唔怕膠水會整到眼周,亦都可以推得更入更貼...


返屋企後加濃O左個眼妝,對眼真係深邃好多呀,而且同對睫毛好MATCH...

清潔方面亦都好易,卸除睫毛之後,用清水洗下同浸陣,就會見到膠水跡,只要用手撕走,再自然風乾就OK,囍事睫毛最少可以重用5次O架!!!


而另一款自然既,貼上眼好有種睫毛FEEL!!!好夠翹,戴足全日都好舒服,新手都O岩用,因為個邊好夠軟弧度亦都易於控制...


如果我講完都唔明既,睇埋我呢個真人示範都應該識掛..

1) 化好眼妝先,夾一下睫毛(唔需要夾得太翹)

2) 剪好假睫毛長度,搽上膠水..

3) 屈曲睫毛至理想弧度...

4) 輕輕放上真睫毛上,,

5) 由眼尾先推,到中央,眼頭..


完成就係咁啦,非常貼而且同真睫毛好似,我知ENID不時有開班教授,有興趣可以到門市或者致電查詢^^


因為我本身已經有1個甜甜圈假睫毛盒,所以今次收到既想送出比大家,佢一盒可以放2對睫毛,好的骰得意O架!!!想要就到我YBLOG(按此)PM留EMAIL啦,截止日期係8月7日晚上12時正,得獎者我會經EMAIL通知..
 

沒有留言 :

發佈留言