2011年8月8日星期一

打造素肌韓方BB底霜@雪花秀

雖然天氣仍然係持續高溫,不過我既皮膚已經開始發出轉季既警號--乾燥、泛紅、脫皮通通都有齊,但T-ZONE位又會出油,真係令我好頭痛!!!因為平時用開既BB CREAM,唔係太過爽身,就係太滋潤,幸好比我搵到呢枝...


SULWHASOO SNOWISE WHITENING BB BASE SPF50/PA+++

$420/30ML (NO.1 BLOOMING BEIGE)

蘊含SNOWISE系列中的珍貴獨有美白成分--白參多醣及白花蛇舌草,並加入全新獨特成分LIGHT TURN POWDER及CONCENTRATED MOISTURE,結合具有鎖水障屏功效的HYDROGEL TECHNOLOGY,彩妝、護膚多重功效,瞬間令肌膚滋潤彈透,展現晶瑩剔透的輪廓美,全天侯讓肌膚散發均勻透亮光澤...


質地好水潤,輕易推開而且不留痕跡,搽完明顯有光澤同亮白一D,但非常薄身...


平時我用BB CREAM都習慣用SPONGE搽,因為質地一般都比較厚身;不過呢隻BB BASE就唔同,我只O係面上點上,再用手推同印開,已經可以做出薄貼均勻既效果,完全唔會有一撻撻情況出現!!!


因為乾燥所以見到面珠位係有D泛紅同甩皮,搽O左BB BASE已經遮O左8成,皮膚望落平滑一D,再搽埋碎粉就出得街啦,幾SMOOTH!!!!


用過無數咁多隻BB CREAM,暫時黎講SULWHASOO SNOWISE WHITENING BB BASE係最薄身!!搽O左佢真係有仿如素肌般既效果,而且對過敏缺水皮膚尤其適合,滋潤得黎唔厚,完全解決O左難上妝既問題!!

最鐘意佢有埋SPF50/PA+++,集防曬、BASE、FDT於一身既BB BASE,係我呢類又懶又要化妝先見得人既女士恩物^^

沒有留言 :

發佈留言