2011年8月25日星期四

最新秋冬滋潤礦物粉底@BODY SHOP

近年我除O左愛用BB CREAM之外,礦物粉都係日日用既底妝產品,不過因為佢係粉狀,一直以黎我都當佢係CONCEALER或者碎粉使用,如果單用實在係有點兒乾,尤其就快轉涼添...


為O左解決乾燥呢個問題,THE BODY SHOP推出全新絲滑礦物粉底系列,加入初榨橄欖油,質地柔滑,打造出絲滑無暇妝感..


EXTRA VIRGIN MINERALS LIQUID FOUNDATION SPF30

$199/28ML

#102色

質地水潤,推開皮膚感覺滋潤,完全冇乾紋唔會一撻撻,只係揀既顏色比我膚色略深..


上LIQUID FOUNDATION我比較鐘意用手上再用SPONGE推勻...


質地真係好滋潤,最近我皮膚超乾但搽O左佢都遮到我D甩皮同泛紅,一般暗瘡印眼圈都可以COVER到,只係斑點暗瘡就要另用CONCEALER啦.

搽完比較令身有光澤,加上碎粉都唔會乾,呢個秋冬相信會好O岩用..


EXTRA VIRGIN MINERALS CREAM COMPACT FOUNDATION SPF15

$295/8.5G

 #102色

設計好得我心,一盒搞掂晒夠方便,粉底掃毛質好SOFT,搽完係完全唔沾粉底痕跡..


雖然同LIQUID都係揀#102色,但唔知點解呢個CREAM COMPACT好O岩膚色,不過礦物粉顏色都係要試上手先得,就咁睇好難知佢出黎效果係點...


用掃來回咁上已經好貼好均勻,不過始終有少少掃痕,用SPONGE按幾下已經OK...


因為搽完效果係有D MATTE,所以冇LIQUID咁滋潤,但而家用都唔算乾;只係COVERAGE比較低,但就好薄好貼面,加少少碎粉O係易出油位置,妝容就會更持久..

礦物底妝的確係對皮膚負擔較少,特別適合易過敏人士;以往用開粉狀會較乾,而家變成LIQUID同CREAM COMPACT就相對USER FRIENDLY得多...

不過有D事項要注意:

1. 礦物底妝產品,顏色最好要試上面/手,因為有時肉眼睇既顏色同搽完係兩回事..

2. 比較易溶,所以最好搽完加一層碎粉,如果皮膚係比較油,就要考慮過先好買..^^

沒有留言 :

發佈留言