2011年8月19日星期五

為轉季做好準備(1): FACIAL篇

因為轉季立秋既開始,皮膚已經有敏感既跡象;雖然化妝都尚算可以遮蓋,但為免繼續惡化下去,都想嘗試轉用天然有機護膚品,希望逐步改善過敏既肌膚問題..


匈牙利有機品牌EMINENCE產品,之前買過試用裝,覺得效果唔錯;加上店舖好近我屋企,所以見$198可以試做EMINENCE草莓透明質酸補濕療程(原價$680),即刻BOOK放O左工去試下先..


除O左TREATMENT之外,仲有EMINENCE產品同OPI甲油售賣,價格亦都比市面便宜(唔係上次我都唔會入手啦!!)


有使用過EMINENCE產品既朋友,都應該知道佢地價格是走中高檔路線,而K'S ORGANIC SKINCARE既所有面部療程,都全數使用EMINENCE產品,實在係好超值!!!!!敏感皮膚人士更加可以放心去試做...


雖然試做既係草莓補濕療程,不過亦會因客人皮膚狀況而有所更改(放心,呢個係唔需要加收任何費用!!)

經過美容師診斷之後,認為我而家皮膚好敏感,亦都有乾燥泛紅..>_<


首先需要卸妝清潔,LEMON CLEANSER好REFRESH亦都唔刺激皮膚,我仲以為我唔O岩用LEMON野添,原來都唔一定..

PEELING係用AHA FRUIT PULP TREATMENT,面上有一揵撻其實係新鮮果肉黎,敷時好舒服,佢地既AHA係由生果提煉出黎,所以好溫和..

LIP TREATMENT $165 (原價$330)係另外加錢做既,都係用上ENIMENCE產品,因為我試做FACIAL,只要半價!!圖中係搽上CITRUS ENZYME LIP EXFOLIATOR..


徹底清潔皮膚後,就係我最鐘意既按摩環節,因為我皮膚敏感,所以轉用FIRE THORN
TREATMENT & CALENDULA OIL作按摩之用,而頸肩就用上NASEBERRY BODY LOTION;美容師手勢溫和而有力,唔怕刺激皮膚...

同時使用上5款MASK既我真係好似地圖咁分PART,好搞笑!!!!

鼻位同過敏地方: CALM SKIN ARNICA MASK

有粒粒既地方: CLEAR SKIN PROBIOTIC MASK

額頭&頸: STRAWBERRY RHUBARB MASK

咀: LIP COMFORT & PLUMPING MASK

眼周: RASBERRY EYE MASK...


最後搽上精華、眼霜、CREAM同LIP BALM就完成啦..

即時FEEL到皮膚充滿水份好SOFT,膚色尤其咀周圍同眼周都均勻亮白O左,個咀做完LIP TREATMENT亦變得粉嫩一D...


仲有熱花茶同薑糖提供添,真係好貼心^^

P.S. 試做完可用半價買TREATMENT,分別有買10送2或者入錢扣數方法,而家到8月底前消費滿$1,000仲可以升級做K卡會員,以後買野有8折同優先免費試做新療程!!


因為我皮膚仲係唔太STABLE,而且美容師話我個微絲血管鼻原來有得救喎,於是我就入手多2罌MASK($178/15ML),想知WORK唔WORK就要留意我之後既分享啦^^


沒有留言 :

發佈留言