2011年8月4日星期四

超豪享受(二): 24K WHITE GOLD SERUM

含有金萡成份既護膚品果然好受歡迎,早前分享過DR. SWISS 24K GOLD EYE SERUM(按此重溫),文章一出已經收到不少SIS詢問有關產品;其實貼心既DR. SWISS又點止出一枝EYE咁少,當然仲有香港女士最愛既美白SERUM!!


BB POWER WHITE GOLD SERUM $260/14.8ML @ MANNINGS

含高濃度專利維他命C份子,穩定性遠勝一般美白配方。強效我抗氧化特性,能持久地產生醫學美白淡斑功效,4步淡化多年色斑..

-- 抑制及排走黑色素、均勻膚色

--修護紫外光及自由基帶來的損害

--軟化角質層, 令肌膚回復亮白

--淡化多年色斑
 

白色乳液狀,無香料,帶有點點金萡,推開非常水潤,帶有光澤感..


用後周圍細散既斑有略為淡O左D,但較深色既斑仍然係差不多..


不過肌膚整體質素有所提升,平滑而且有彈性,膚色亦都更亮白均勻..

已經唔係年輕肌膚既我,每次選擇美白產品,除O左要睇佢美白功效同成份之外,保濕滋潤度都係考慮條件之一,因為我好易因為乾燥而引起敏感,甚至甩皮出粒粒...

呢款美白精華質地較滋潤,但推開又好快吸收晒,夏天用都唔會覺得LUP,如果皮膚唔係特別乾,單用佢已經好足夠^^


沒有留言 :

發佈留言