2011年8月10日星期三

ALQVIMIA 擊塑「V」面提升療程

相信不少朋友都知道我最熱衷於瘦面產品/療程,因為我實在有一塊又圓又多肉既"大餅面"!!!!雖知瘦面最有效既方法係淋巴按摩,不過自己按同出去比人按係一定有分別(最大原因都係懶=_="),所以早幾日我就去試做呢個ALQVIMIA擊塑「V」面提升療程,享受按摩之餘,仲可以聞住至愛既香薰油,爽呀...


地點位於銅鑼灣ALQVIMIA專門店,佢地外面係售賣產品,再入去就係做FACIAL/TREATMENT既地方..


療程開始前,美容師要先同我做陰陽機測試,以決定稍後我係用邊隻香薰油..

"+"O個邊係陽,如果"+20"以上身體就係好疲累,"一"O個邊係陰,如果"-20"以上就係身體比較虛,或者生病中,"+20以下至-20以下"都係健康既身體;結果我係陽,所以用左面深藍色樽身O個枝...


整個療程都係用上ALQVIMIA產品,分別有: YLANG YLANG CLEANSING EMULSION、ROSEWATER、死海泥、軟膜粉同面霜...

STEPS:

1)卸妝、頭部穴位按摩
--用卸妝液敷眼既時間,美容師同時幫我按摩頭部穴位,好舒服...

2)潔面
--YLANG YLANG CLEANSING EMULSION隻味真係好正,質地好清爽;而每次做完一個STEP,都會用ROSEWATER抹面,全部都係我愛用既香薰味道^^

3)去死皮
--海鹽溝勻香薰油作磨砂,手勢好輕所以一D都唔刺激...

4)深層清潔
--鋪上一片浸滿ROSEWATER既紗網,再加上死海泥敷面,如果缺水既位置,初時或者會有"拮拮"地既感覺,係正常既..

5)按摩
--呢PART係我最期待既,用純香薰油混合皇牌"BODY SCULPTOR OIL"作淋巴按摩,美容師話因為係FOR瘦面消脂,所以手法係以快既速度進行,唔似平時RELAX既按摩,但我都覺得好正...

6)水分面膜
--最後呢個步驟我瞓著O左啦,因為敷緊面膜同時又按摩肩頸位,舒服到難以形容.....

7)眼、面霜
--搽埋基本護膚就完成啦..


唔係專登影底做之前既大頭相,都唔覺塊面FIRM O左咁多!!!!尤其係下巴位同腮位,D水腫去O左8成...^^


完成療程之後需要做多次陰陽機測試,未做之前我係"+10",屬於健康但偏陽,做完就去到"0",完全平衡啦....


今次療程特別之處係加O左佢---"BODY SCULPTOR OIL",不過要經受過訓練既美容師,先可以用O係面頸位,平時我地只可以用黎按身O架咋!!瘦完面當然仲想瘦埋身啦,貴為ALQVIMIA皇牌產品,當然要試真佢,想知得唔得,就要留意我兩星期後既分享啦..

ALQVIMIA擊塑「V」面提升療程 $900 (試做價$540)

ALQVIMIA專門店:

銅鑼灣廣場1期2樓202號鋪 (2577-2333)

沒有留言 :

發佈留言