2009年7月11日星期六

是日購物: YES TO CARROTS HAIR MASK

大家仲記得之前幾個月, YES TO CARROTS全線PRODUCTS做半價PROMO嘛????其實佢而家都仲有,不過MANNINGS所賣既野得番2-3樣LU,而且本身佢擺O係MANNINGS既貨都唔齊既,O個時我都唔執輸買O左幾枝CONDITIONER同EYE CREAM,但好想買而好多人講好用既HAIR MASK就一直買唔到.....

卒之,今日比我O係沙田一田百貨既SUPERMARKET見到啦,好開心XDDDD....
YES TO CARROTS HAIR & SCALP MOISTURIZING MUD MASK $64.5/250ML
真係抵買,佢都幾大罌下,但要留意佢既EXPIRY DATE,因為係半價PDTS,佢有好多野都得番唔係好耐限期,呢罌MASK就係出年2010年12月到期,仲有年半可以用,都OK,因為而家我仲有罌LUX MASK未用晒,我諗要入秋先開得O架啦...

入面罌野係咁既....
P.S. 我原先有想買罌BODY BUTTER用O架,不過佢呢個PDTS好快到期,出年4月就到啦,我唔敢買驚真係用唔切.....但其實佢大部份野至少都有一年期既,有興趣既SIS

沒有留言 :

發佈留言