2009年7月17日星期五

LANEIGE PERFECT RENEW KIT+用後感--PART III

LANEIGE PERFECT RENEW KIT
使用次數: 28次/14日

為期一個月既試用, 而家已經進入中期階段LU....
REFINER依然仲有好多, 用O左2個星期, 都只係用O左1/4到..
EMULSION就用得快D, 因為我搽得幾多下, 已經用O左有2/5啦...
而之前好擔心唔夠一個月用既ESSENCE, 竟然仲有成半BOR, 咁佢真係夠用一個月喎...

個CREAM用得都幾快, 面我其實搽得唔多, 係主要搽頸, 因為頸比較乾嘛, 所以用O左有一半O架啦...

EYE CREAM方面, 依然係一般既進度, 用O左我諗有1/4至1/5啦...
###用O左2個星期, 覺得佢都幾OK保濕, 皮膚都冇咩大問題出現, 不過因為呢幾日天氣好濕, 我有出D細粒粒囉, 不過都係D冇膿既, 有可能我搽得大多野啦, 所以黎緊搽面既EMULSION同CREAM, 我都會避免搽O係下巴附近...

沒有留言 :

發佈留言