2009年7月8日星期三

是日購物: 夜用雙眼皮貼+DR.YOUNG BB CREAM+按摩牛骨(已UPDATED)


今日又再去SASA換DR.YOUNG BB CREAM,係幫小妮同二家姐換既,夜晚家姐試過上手,好似都好爽身喎,應該幾O岩夏天用...
另外個夜用雙眼皮貼係睇袁彌明BLOG介紹,一直想試但又未買,見到就順便買埋,不過我唔係好識用,唔係好知貼O左上去點掹開左右兩邊同面O個塊膠,等我試多幾次先...
***********************************************************************

牛骨係BE SIS代買既,$30連POSTING,都唔係貴,我見街邊既都咁上下價...
之前見朋友同網上都有人講,用牛骨按面真係去水腫好得,而且可以加速血液循環,都好想試,見有人代買咁方便就平平地買塊試下囉,代買既人仲好好,有埋張圖教點用,聽晚會試下再SHARE....
***************************************************************************
今晚第一次用,佢個STEPS係洗完面-->用GEL加牛骨按-->再敷CLEANSING CLAY MASK...
不過我冇跟,只係洗完面,我敷O左個PAPER MASK,就敷完前5MINS用牛骨連MASK按,我每PART按10下,之後過水搽番SKINCARE...
我發覺按完搽野好快吸收呀,幾乎一搽就冇晒,至於去水腫就未覺,等我試多幾次先,下次我會用蘆薈GEL按...

沒有留言 :

發佈留言