2009年7月6日星期一

是日購物: 永和三美人+DR. YOUNG & SUPLIA起泡網---同場加映CLINIQUE 3 STEPS SAMPLES


永和三美人粉卜一向有買開,用黎上粉OR洗面卸妝都好好用,我會買大SIZE既,為O左衛生問題,我一個月多D就會換一個...
另外DR. YOUNG BB CREAM SAMPLE係換購品,加$5有一枝5ML,買黎試下,不過而家唔會開住...

買完無印O個個起泡網之後,有SIS話原來BONJOUR都有類似既,SUPLIA起泡網,仲要平好多,$4咋,但買完先知佢同無印O個個有D唔同,下一篇會比較下...

*****************同場加映: CLINQIUE 3 STEPS**********************

前幾日用HANG SENG CARD換O左一SET,今次再用INVITATION CARD又換多SET,但比既型號唔同..
上次比既CLEANSER係EXTRA MILD FOR VERY DRY TO DRY SKIN,今次係DRY COMBINATION, TONER就一樣係MOISTURE NO.2, MOISTURIZER上次係LOTION,今次比GEL..
點解會咁唔同呢?????就係因為上次我去TIMES個BA好好,佢問O左我幾分鐘同我分析SKIN,所以比D野其實會MILD同潤D,今次我去SOGO,大家都知SOGO既BA都係麻麻,佢只係問O左我2句,就比O左呢SET我啦,初初佢仲要比有酒精O個隻TONER我添呀,係我同佢講TONER我有用過,我對酒精會敏感,佢先比MOISTURE NO.2我咋...

沒有留言 :

發佈留言