2009年7月29日星期三

清貨行動: ACTION ELEVEN

因為頭先手多襟錯掣,相機入面D相冇晒呀,好在之前大部份我已經SAVE O左O係電腦同手指度,但我諗住用黎寫呢篇野既相就冇晒呀,所以今次只係打字算...>_<...
CHACOTT LOOSE POWDER 10G
---之前上網買既,都好似係$15到,平又好用,D粉好幼細O架,不過佢就白O左少少,而家我用晒就開始用無印LOOSE POWDER,係家姐比既,佢只係用O左幾次就唔用,於是比O左我啦,都OK O架,D粉都幾幼...
DOVE HAIR CONDITIONER 375ML
---網上抽中既GIFT,因為10月到期所以要開O左黎用,好在都用得切,佢比我想像中好用,因為好多開架既HAIR PDTS都比較LUP,但佢唔會...
VC ORGANIC HAND CREAM 50ML
---用O左好多枝啦...
KOJI SPRING HEART EYELINER

---佢係擰出黎既EYELINER,所以用得晒我都覺得幾勁,HAHAH...我買既係啡色,好似係$3X定$4X枝,都好平既,不過佢好易畫亦都好出色,但溶當然會有D O架啦,始終係PENCIL嘛,但平平地都唔錯...
LIZ'S SOFT MASK 60G X16包
---CKM返HK既搭佢訂既,用O左差唔多兩個月都算襟,最好用係薄荷同牛奶...

沒有留言 :

發佈留言