2009年7月9日星期四

FREE GIFT: SOFINA AUBE DESIGNING LIQUID EYELINER(已UPDATED用後感)

之前參加O左HKCOSME.COM既BEAUTY BLOGGERS活動,好好彩抽中O左枝***SOFINA AUBE DESIGNING LIQUID EYELINER--BK711***
前幾日先收到EMAIL通知,今日已經收到啦,好有效率呀!!!!

講真,我未用過SOFINA既EYELINER O架,所以有得試好開心...

開O左之後,會見到佢有枝LIQUID筆芯,要好似上面幅圖咁套入去擰實...

整好O左就係咁O架啦...

科學毛筆頭...

按O左D LIQUID出黎之後...

試畫上手,真係可以畫到好幼喎,而且幾快乾...

我用手指好大力捽佢,見到明顯淺O左,但仲好清楚見到條線O架,都OK喎!!!
**************************************************************************
用後感:
使用次數: 2次
時間: 超過10小時
由於佢筆頭係屬於扁平既,所以佢好容易操控,既可以畫幼,又可以畫粗,呢兩次用我都係畫幼,不過佢既LIQUID唔算多,要按好多下先落到筆頭,但亦因為咁,唔會好似有D科學毛筆樣既EYELINER咁,一按就按得太多,浪費晒D LIQUID之餘又難乾,基本上佢畫完等幾秒已經乾,好方便返工前用...
另外持久方面,佢唔易甩,我係畫近內眼線位,好貼EYELASH既底部,但搽O左全日,都冇甩到萵下眼線眼肚位,只係佢O係上眼皮位有少少溶就真,不過可能因為我本身眼皮都比較多油啦,係無可避免既,不過一D都唔嚴重,完全可以接受...
整體黎講,效果我都好滿意,真係可以畫得好幼好自然,而且快乾真係好重要,尤其我地呢d好趕時間返工既人黎講....

沒有留言 :

發佈留言