2009年7月11日星期六

是日購物: 雜物篇--沙田

今日請O左假同大家姐仲有2個兒甥,去沙田睇KERORO電影順便行街食飯,除O左買O左個HAIR MASK之外,都有其他收穫...

O係一田買既婆仔款布鞋,$88一對咋,O岩晒我呢D懶人,平時返工趕時間,一著就走得,夠方便.....
佢有6隻色O架,粉紅,紫,啡,黑,墨綠同米白,我買O左紫色仲要係LAST ONE, O岩O岩有我SIZE 38號,正!!!!我個兒甥女同家姐都買O左,佢地買啡同墨綠...

SANRIO入會/續會GIFT,我一向都係MEMBER,雖然唔係成日買,不過都有入到,因為佢D WELCOME GIFT都OK,$35其實唔係貴,最正係舊年,有個KITTY頭既MOUSE,我O係公司用,到而家都仲好新剩,今年既係KITTY鏡連套,都OK靚,個套其實仲可以入八達通都得O架...

另外續會可以即時有一次8折買野,咁我家姐同D兒甥買文具,我就要O左個布甸狗SHOPPING BAG,好似係新出O架,之前都唔多見有布甸狗,$39.9有8折....不過係家姐埋單,YEAH!!!

ZOOM近D睇下,好得意O架,我都好鐘意布甸狗!!!!

沒有留言 :

發佈留言