2009年7月19日星期日

SHIMMER EYELINER BRUSH

自從睇O左CKM O係化妝展買既戰利品之後, 就一直想買佢其中既SHIMMER EYELINER BRUSH, 因為$19真係好平, 而且EYELINER BRUSH出面平價既唔係好多有, 佢又係有牌子既, 唔會差得去邊啦...
但因為我又冇拎TICKETS, 又唔想WASTE $$入去買枝$19既野咁無聊, 所以都諗住算O架啦, 咁O岩之前有朋友有去呢個化妝展(因為同結婚展好似係一齊擺既), 佢CALL我有冇野買, 我就叫佢幫我睇有冇呢枝啦, 但因為之後佢冇講有買到, 所以我就不了了之LU...
點知擒日見到, 佢拎O左呢枝野出黎喎...好開心!!!
SHIMMER EYELINER BRUSH $19

原來佢有買呀....

我就即刻試用下啦....佢個BRUSH好尖O架, 可以畫到超幼, 用O左一次我覺得唔錯BOR, $19真係十個抵啦!!!!

沒有留言 :

發佈留言