2009年7月9日星期四

LANEIGE PERFECT RENEW KIT+用後感--PARTII

LANEIGE PERFECT RENEW KIT
使用次數: 14次/7日

不經不覺已經用O左有一個星期啦,左起係REFINER, EMULSION同ESSENCE....
REFINER用得最少,之前好多人話驚佢好快用晒,其實要用手上,真係有排用O架,如果以咁既進度,分分鐘用兩個月都夠...
EMULSION我都倒得幾多下,所以用得快D,個應該可以用多過一個月...
ESSENCE係用得最快,但其實我每次只係泵一下咋,因為佢得15ML,所以用得好似好快咁,有少少擔心唔知夠唔夠用一個月...

EYE CREAM進度就一般啦,不過我都搽得幾多下O架,因為佢都幾爽身,搽多D都冇咩問題...
反而個CREAM我用得比較多,因為我搽頸份量唔少....
###用O左一個星期,覺得呢條LINE真係唔錯,初初見佢有咁多個STEPS都好驚會生瘡OR 潤得滯,但其實佢D野係潤得黎好水,夏天用完全冇問題,仲要O岩O岩用O個時係PERIOD前,但我都冇話生暗瘡喎,而且冇M前皮膚粗糙既現象,證明佢真係好保濕...

沒有留言 :

發佈留言