2011年7月15日星期五

ZENSES柔韌新選擇^^

現時屋企大部份日用品都係由我負責搜購,基本上除O左一向用開既品牌同產品之外,我都好鐘意嘗試新野;咁O岩最近屋企既盒裝紙巾就用晒,見到呢隻ZENSES鮮橙色既包裝幾特別,又同平時買開既價錢差不多,就買PACK黎試下..


ZENSES 盒裝紙巾 $26.9/4盒裝


佢真係比我用開既盒裝紙巾厚身好多,一對比就知道...


濕O左水再拉扯都只係爛O左少少,果然係好堅韌...


原來佢係有三層,吸水力真係好D,同樣咁多水滴落去,ZENSES只係好細撻咋;平時我化妝好多時都要用TISSUE,冇咁易爛真係可以用少幾張..


見到佢咁OK,於是我之後仲去買埋佢出既包裝紙巾...


佢既紙質比盒裝仲厚身,有四層O架!!!!


包裝TISSUE我多數外出用黎抹咀同吸面油補妝,有清新白蘭花香味夏天用好醒神,而且佢吸油力真係超得,一陣就印走晒,睇下幾乾爽???四層果然係勁好多..

做個精明既消費者,你應該識揀啦...^^

沒有留言 :

發佈留言