2011年7月6日星期三

體驗全新SASATINNIE

只怪我公司樓下買野實在太方便,莎莎更加係我每日必經既地方,早幾日無聊入去行個圈,發現自家品牌SASATINNIE又出O左D新野喎!!


就係有5款味道既DOLLY LIP BALM,而今次試既除O左佢,仲有一向廣受好評既保加利亞玫瑰美白掛耳面膜同外型CUTIE既士多啤梨乳酸嫩白保濕面膜添...


SASATINNIE 士多啤梨乳酸嫩白保濕面膜 $98/90G

去除老化角質,深層給予肌膚水份,加強肌膚光澤,用後肌膚即時變得嫩白幼滑..


佢個味道真係好香甜,質地好CREAMY又滑,全面均勻搽上一層等15分鐘就OK...


乳酪可以有效軟化角質,有助更新皮膚,所以用完係明顯滑O左又乾淨O左,而且鼻側面頰既毛孔都收細埋;不過我皮膚比較乾,只用佢唔夠保濕滋潤,所以跟手要用埋個掛耳面膜..


SASATINNIE 保加利亞玫瑰美白面膜 $78/6片

蘊含豐富保加利亞玫瑰精華,淡化黑色素,均勻及淨白整體膚色,而山茶花、洋甘菊等植物萃取精華,能即時補充及鎖緊水份,增強肌膚抵禦能力..


佢係我暫時用過掛耳面膜之中CUTTING最O岩我面形既,夠包得晒又唔緊,紙質厚薄適中;精華都夠多但唔會一路敷一路滴,敷住可以繼續活動自如,呢個我最LIKE!!!


雖然味道唔太似ROSE味有少少失望,不過效果夠好加番晒分!!!敷完只要將精華按幾下已經吸收晒,唔使再過水都OK;皮膚明顯好夠保濕,用完個士多啤梨乳酸面膜再用佢就O岩晒,一星期用1-2次已經足夠,可以去角質、美白同保濕一TAKE過...


SASATINNIE 娃娃無限修護潤唇膏SPF30 (02 草莓) $29.9/4.5G

乳油木果油連同其他成份即時撫平及滋潤雙唇,帶有自然閃亮的效果,含抗氧化劑,加上SPF 30防曬功效,可保嘴唇健康...


一打開已經聞到好香甜既士多啤梨味,LIP BALM帶紅色閃粉,搽上咀非常夠潤同GLOSSY;顏色其實非常淡,所以可以打底或者補妝用都OK,而且有SPF30,係市面平價潤唇膏好少有既,真係非常抵買...

沒有留言 :

發佈留言