2011年7月13日星期三

痘痘BYE BYE@ORIGINS

雖然我已經距離青春期有一段時間,不過並唔代表我唔會生暗瘡,相反我自廿多歲之後常常有生理瘡既困擾,O係下巴位置每月經期前都一定出粒粒;但我又係過敏膚質,面部皮膚都幾薄,所以選擇暗瘡產品我係絕對有要求...


ORIGINS SPOT REMOVER

特效暗瘡療液

$130/10ML

全新研製的特強配方,抗暗瘡效果更勝一籌;只需薄薄點於患處,即有效迅速減輕皮膚紅腫、消炎殺菌,並有效收細患處的毛孔,兼具紓緩修護功效。升級配方更有效令痊癒後的暗瘡不留痕跡,預防因暗瘡留痕而導致色素沉澱,形成色斑,同時一併趕走舊患的印痕,集預防、治療、修護於一身,是急救痘痘的SOS!!


透明稀身GEL狀,有少少攻鼻既味道,但一陣就會散走..

樽口細細,每次用棉花取出適當份量便可,一般吱一下已經足夠..


試用時正值經期前,加上身體狀況不太好,下巴出O左唔少粒粒同有濃既瘡..

一日早晚搽2-3次,搽完有D涼涼地,但如果有傷口都會感覺輕微刺痛,用完好似有層膜包住咁,所以如果朝早要化妝既話,我就唔建議搽太多或者可以只夜晚用,因為上粉後會有白色屑屑情況出現O架....

至於消痘方面,細粒既1-2日已經平晒,過多幾日仲冇埋印添!!!不過大粒D有濃既,就可能要3-4日先見效,但過O左1個星期時間,竟然係消到連痕跡都唔見,好勁呀!!!最重要係唔會敏感同甩皮,因為我日日都要化妝嘛,甩皮係好麻煩既事黎..

唔好以為佢1枝得10ML咁少,我成日搽用O左2星期左右都係用O左1/10咋,買定放O係屋企看門口都唔錯...^^

沒有留言 :

發佈留言