2011年7月3日星期日

拮拮拮拮拮...拮出個公仔來...

一向對於手作仔完全沒徹既我,因為朋友團購O左個羊毛氈初學班,但其中1位臨時有事去唔到,於是我代替O左佢去上;其實我完全唔知呢個手作係D咩黎,都係本著試下無妨既心態去...


一班有6個人,今次仲要有1位男士喎,真係估唔到...

工作枱每人有個手作包,SAMPLE公仔同唔同顏色既羊毛氈,工具等等...


每包有6隻色羊毛氈...


海棉底同大針1枝(我影O個時已經整O左半LU,見到呢粒就係我之後粒菇啦...)

其實初學既多數都會用羊毛包住海棉黎拮,一黎易整D唔使用咁多時間,二黎唔使用咁多羊毛,整好個形就開始做修補同整圖案,仲有加配件啦...


我整完粒菇既圓點,就整個椗,就咁拮羊毛真係要拮好耐先實O架..


完成品就係咁O架啦,都幾得意...HHAH..我會加個電話繩上去...


之後仲買O左唔同色同海棉返去玩添,呢D係大粒D既羊毛黎,都係$4粒啦,幾抵....

有興趣可以去佢地FANPAGE(http://www.facebook.com/home.php?#!/PoLawChikan)睇下,間野叫菠蘿雞,好搞笑個名...

沒有留言 :

發佈留言