2011年7月2日星期六

NEUTROGENA深層淨透卸妝水

NEUTROGENA都算係我常用既開架品牌之一,佢既潔膚同身體護理系列尤其出色;所以知道佢最近新出深層淨透卸妝水,當然要第一時間去試下好用與否啦,畢竟我幾乎每日都需要卸妝..


2011 DEEP CLEAN MAKEUP CLEANSING WATER BLOGGERS WORKSHOP..


新出DEEP CLEAN MAKEUP CLEANSING WATER ($129.9) & MAKEUP REMOVER CLEANSING TOWELETTES (WATSONS獨家發售)


WORKSHOP一開始先由人氣化妝師CICY CHAN同BLOGGER MELING分享使用感受,而且MELING特別提到DOUBLE CLEANSING既重要同卸妝TISSUE既質地...


之後就到進行大測試啦,O係雞蛋畫上EYELINER、MASCARA、粉底、LIPSTICK同E/S,分別用A、B、C、D四隻不知牌子既卸妝水抹除,即時可以睇到卸妝潔淨度、清爽度同保濕度;現場以A同B得到較好既評價,不過我就認為A更好,因為唔需要來回抹太多下已經好乾淨...


最後統計番黎既資料,都可以顯示出果然係A既分數最高,原來佢就係今次既主角--NEUTROGENA DEEP CLEAN MAKEUP CLEANSING WATER...

雖然現場測試得到好高既評價,不過未用過O係面親身試驗,始終都不能作準,尤其我皮膚比較敏感添,所以要拎番屋企慢慢試真D...


卸妝水帶有淡淡甜味,我覺得有D似櫻桃味道,質地好水好清爽..


雖然知道卸除眼妝係需要專用眼唇卸妝液,不過我仍然想測試下用佢卸眼妝係點,同埋睇下佢"頁"唔"頁"眼,因為有時會用佢卸除埋殘餘既眼妝嘛...

佢真係卸妝力好勁,除O左MASCARA卸唔晒,EYELINER、閃粉E/S都卸得一乾二淨,而且唔會拿眼,非常溫和...


卸除面部底妝同胭脂,只要用2張COTTON PAD已經乾淨晒,清爽得黎仲好保濕添..

不過佢用完真係要用水過下先OK,因為我試過抹完冇過水,面珠位有D拮拮地既感覺,但只要過O左水就冇事喎!!!不過一般我用完佢都會再用CLEANSING FOAM既,所以問題不大^^

沒有留言 :

發佈留言