2011年7月5日星期二

非一般頭髮護理@BLU SPA

自從KEEP住一頭長髮後,對頭髮既護理愈來愈注意,除O左要保持頭髮順滑亮澤之外,髮根同頭皮既健康都十分重要;眼見而家唔少女士有頭髮稀疏,甚至脫髮既問題出現,唔想臨渴先黎掘井,就要立刻去試做個HAIR TREATEMENT為頭髮打打氣先..


位於中環既BLU SPA HAIR REJUVENATION CENTRE,具備專業既髮療師團隊,為每位顧客度身訂製最合適既高效護髮療程...


要訂做合適既療程,首先就要了解每個人既情況同需要,我一直以為自己頭髮都算幾多,不過顧問話原來我髮界睇到已經有少少疏O左,呢個亦都係女士頭髮稀疏最常見既問題...

最恐怖既係頭皮,有冇見到我D髮根全部都有油脂包住?????@_@真係睇見都打冷震呀!!應該係平時用唔合適既洗髮產品所致,而且顧問話正常一個毛囊係有3條頭髮,但我有D已經得番2條,有D係有3條但就有粗有幼,都係因為太污漕影響營養既吸收...


所以就安排我做一個60分鐘既深層營養護髮療程,一方面可以深層清潔,另一方面可以加速血液循環,吸收更多既營養...

第一步就係要去洗頭先,瞓上呢張咁舒服既椅之後,就用BLU SPA HAIR LOSS PREVENTION SHAMPOO幫我進行清潔,因為我個頭皮都幾污漕下,所以顧問同我洗O左好耐,D SHAMPOO係要落完又落,因為要黎溶解我頭皮既殘餘物質...

跟住就用上BLU SPA CHAMOMILE AND BETA CAROTENE HAIR RINSE幫我滋潤番髮尾,就可以去進行療程啦..


間房真係好有歐洲風格,好靚既SPA & SALON,完全同平時去做HAIR TREATMENT既地方唔同..


稍為抹乾頭髮,顧問就同我搽上消炎精華活細胞營業補充劑,輕輕按摩至吸收..


再用上重點推介呢枝"磁叉",BLU SPA係全港首間將"磁叉"應用於頭髮上既SALON,集按摩同通淋巴功效於一身,因為要血氣疏通,血液同養份先可以帶到髮根,而頭部係十分少活動到既地方,所以就需要用上佢黎幫手啦..

用45度角按頭同肩頸位置,講真係有D痛,如果你覺得接受唔到可以同顧問講,佢地會控制你覺得OK既力度,不過我好受得力所以冇問題..

真係好神奇,整完係即時覺得有D血湧上頭既感覺,而且成個頭同肩頸位輕晒,好似比人做完按摩咁,好正!!!我極力推介,因為出面真係試唔到....


最後就搽上佢地獨家用中藥成份同精華做成既高效營養素,用紅外線修護焗油,再過水清潔就完成晒啦...


想知做完療效係點????一睇張BEFORE & AFTER既圖就一清二楚啦..

之前包住髮根既油脂清O左8-9成,頭皮亦都乾淨O左好多,顧問話一般輕微問題,只要做幾次再KEEP住用BLU SPA頭髮護理產品已經可以,睇黎我又要敗番幾枝先得啦...

而家佢有PROMO,首次試做深層營養護髮療程只要$138 (原價: $803/60MINS),想體驗呢個非一般既HAIR TREATMENT就要快D打去BOOK啦..

沒有留言 :

發佈留言